Fiii fan!

Min mamma å bror ger mej ångest. Och inga valmöjligheter till att säga nej. Jag har försökt att tala om att dom är vuxna. Mamma kör fortfarande med den här ' men nu ska du snart se att hästarna kommer springa in lite pengar'. Jag är inte lika dum som jag va när jag va 12 år och mamma sa så, fast då skulle vi åka till utlande så fort hästarna sprungit in lite pengar. Nu är jag snart 21, och har inte åkt längre bort än vad jag själv tage mej till.

Sååå, jag rekomenderar min mamma till att avveckla, sälja och skaffa ett jobb.
FÖR JAG ÄR INGEN BANK!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart hon vill ha betalt för allt du har kostat henne genom alla dessa år

2009-04-15 @ 21:08:45
Postat av: Albert

Det finns säkert piller mot sånt. :)

2009-04-15 @ 22:57:32
Postat av: zingo

Förstår din frustration...kan inte va meningen att dom yngre eller nån annan heller förresten ska "föda" nån...bara för att dom lever över sina tillgångar.

2009-04-17 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0