Skrattretande!

På nått sätt får man försöka skratta åt helgen som inte borde ha funnits! Jag skulle inte vilja se min egna min när jag kom på att jag har gjort bort mej såå jävla mycket! :) de är såå sjukt att det måste ha med mitt småfolk att göra. Det här händer inte, och händer det, så händer det mej!

Så nu måste jag vädja till mitt 'småfolk' som är hemma hos mej, och är på jävlas-stigen nu:
Jag tycker ni har gått över gränsen och det är inte roligt längre. Speciellt du där som har kepsen bakåfram, stora utåtstående öron, blå byxor, storafötter och världens hånleende, ge upp och lämna mej ifred.

Så, får se om jag får ork till att skriva om min helvetiska helg nångång.
Men nått positivt den här helgen: Jag lyckades vinna 3.5 kg choklad. BARA CHOKLAD! Förstår ni min lycka då jag såg mitt ägg bäras fram? Bara choklad. Halleluja moment!


Kommentarer
Postat av: anita

Det var nog tur att jag inte vann det där ägget. Jag hade vräkt i mig allt på två röda och sen fått ångest utan dess like :p

2009-04-20 @ 08:58:04
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0