Bitch

Imorse vaknade Saga tidigt. Jag va trött och väldigt sliten just då. 06.45. Och jag kände att jag inte hade nå bråttom alls någonstans idag, hade fått uppgifter om att vi inte alls skulle in med Bitchen till stan på provlopp. Så jag va följde med Saga upp på pottan, och satte på pippi, och sov vidare till kvart i nio. Satte oss å käkade frukost och vips som de va, så ringer mor och skulle ha hjälp till stan. Så vare ju bara att skynda oss en aning då ( försök att skynda på en unge att käka fil för att man ska åka till mormor ni!! ) och åka iväg.
Naturligtvis kom vi dit försent så det hann inte värmas innan provloppet så han körde bara fort med na.
Och hon gick över förväntan. Höhö

Nu har saga suttit i bilen å sovit sen vi kom hem. Mamma har stressat och sagt att saga är vaken flera gånger. Säger att det är synd om flickebarnet som får sitta vaken i bilen alldeles själv. Men varje gång jag gått ut dit så sover lilla ängeln så sött så.
Förstår inte varför folk ska va så stressade...

Haha va på coop å handlade idag. Tog med mej flickebarnet dit. Så när vi kommer till kassan så kollar tjejen i kassan och säger:  Det ser precis ut som att hon har färgat håret'.
jag skrattar och säger att hon faktiskt har färgat håret.
Så sa hon att hon tänkte väl det för det va så likt min hårfärg.
Haha, så roligt:p

Ne, nu är pippi igång igen. Ingen annan pippi än ' Pippi Långstrump flyttar in i Villvillekulla'. Jag svor alldeles nyss över att jag inte ville höra alla repliker igen, och har försökt med andra filmer. Men det går verkligen inte! men men, kanske när hon får sin godisskål kommer hon att kolla på Madicken eller Emil, då vill jag också kolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0