Ett levande bevis!

Jag är ett levande bevis på att rutiner inte ska brytas. Jag kliver upp mellan sex och åtta varje dag, inte en sekund senare ungefär. Idag sov jag till halv elva, och gissa vem som är död idag då? Man ska inte sova för länge, för då blir hela dagen förstörd. Får hälla i mej lite mer kaffe, och utöva något fartfyllt. Kanske städning ser ut att behövas, eller tvättning, till hög musik. Då borde jag ju komma igång, anar jag.
Sen blire bänkad framför teven då Alexander startar på lunchtravet i gävle, om jag nu har den kanalen, annars har väl mor den, så får jag väl åka dit då. Ska endån ut å rida en sväng sen om jag får, men Bitchen sprang ju så jävla mycket i hagen igår, så inte säkert jag får det heller . Haha, det såg så roligt ut, Minimehästen är max en meter hög, och Bitchen är väl närmare 175 skulle jag tro, och femton meter lång. Dom kutade som tre stuckna grisar fram å tillbaka, nosa, sparkades litegrann och kuta igen. Minime tog i allt han kunde ungefär för att hinna med när dom lunkade på litegrann. Höhö, inte lätt att va liten i en stor värld:p
Rättelse, Minime heter egentligen någonting annat, Tibbe:)

Sen får vi se om jag hinner följa med in till stan en sväng också. Men det kan bli tajt med tid ser det ut som. Men jag är ju snabb som en vessla så det borde inte vara några problem. Skulle behövt handlat lite käk, snart tomt i frysen, och kylen är nästan också tom. Iförsej brukar jag aldrig ha så mycket i kylen heller, men en liter mjölk kan få stå på hyllan bara för att ta lite plats så det inte ser så fattigt ut:p Dricker ju som inte mjölk så värst ofta, ibland när jag är hos mamma och inte orkar hämta vatten.

Huuuh, tröööööööööött!!

Kommentarer
Postat av: Syster

vad är det jag ser flera uppdateringar??? =) näe inte döpa om lill hästen inte :P

2009-08-11 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0