Fmdså

Rolig dag på jobbet. Det är roligt när man jobbar med dryga personer. Jaa, ungefär som mej, dryg och har kul,det är väl så det ska va? :p fast det är klart man är lite seriös också.

Jahaja, det blir minsann till att ställa klockan imorrn eftersom jag följer med in till stan med lilla gumman. Vi ska åka kl 9, så det räcker väl om jag kliver upp kvart i. Då hinner jag ju dricka kaffe och det är bland det viktigaste som finns. Jahaja, annars äre rätt lugnt på morgondagens schema. Aaah, jag kommer bli rastlös. Eller nej, får jag fingrarna ur, så behövs det städas här hemma. Saga och My hade chipskrig, och det är stökigare än jag vet inte vad.

Så har jag fått kopian på förundersökningsprotokollet, eller vad hun det heter, och det är så roligt att läsa sånt där. Haha, dessutom försökte han anmäla mej för förolämpling. . haha, sorgliga människor det finns:p  Men iaf, nästa fredag blire stockholm för en rättegång, fattar inte vad det är för fel på video? Dom förstår verkligen inte att man får jävligt ont i röven av att åka bil i 60 mil, och kl 9 skall den första in där. Så hur tänker dom nu? Humm, men det kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0