Fullt ös

Fullt upp är precis vad jag har det. Idag sov jag till kl nio då saga promt skulle ha frukost. Va tvungen å ringa på dagis att saga kommer halv elva. hem, ut å rida en sväng och nu jobbar jag. Eller inte jobbar, har rast nu, man får ju inte sitta vid datan på jobbet:p

Beroende på min trötthet imorgon så ska jag följa med mamma med hästen på provlopp. Eftersom det är min häst så kanske jag borde ta tjuren i hornen och kliva upp. Men det va ju kl 9 hon skulle åka. Vore som skönt att sova ut lite grann också:p Men njae, jag tror jag följer, vill ju se min pärla hur hon ter sej.

Haha ingen fröken eller nån sa nått på dagis idag. Kanske dom frågar kenny sen, vore ju konstigt om ingen säger nått:p


Ne bäst att dricka upp kaffet och bege sej mot jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0