Glader

Uuuuh, jag har jobbat hela dagen. Men jag har varit på ett väldigt underligt gott humör, ibland gick jag och småskrattade för mej själv. Haha, jaa man måste ju roa sej själv. Dessutom har jag haft en riktigt ordentlig äta-dag idag. För imorrn börjar jag på diet. Eller diet och diet, all skit som man samlat på sej under dessa veckor skall ut. Och då krävs en liten diet. Inte så att jag ska svälta mej själv eller så, ska bara få bort pluffset. Jobbigt att känna sej pluffsig överallt,speciellt i ansiktet och magen. Men det ska inte behöva ta mer än tre dar att ordna upp det där:)

Gaah,hade världens sjukaste dröm inatt/ morse, vette fan va den handlade om. Men jag drömde, kutade upp till dörren och då insåg jag tydligen att jag drömde. Haha.

Haha, jag är fortfarande sähär jätteglad. Jag vet inte alls vad det är, kanske solen? Imorrn blire jobb igen, 7-17. Det blir bra det, måste jobba för att få ihop till räkningarna. Dom ska ju seriöst betalas. Synd.

Nee, jet ring ett samtal och se ifall man måste ut på mer jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0