helt dött

Va in till stan en sväng. Gick först på G3, men där vare så dött att råttorna dansade på bordet. Gick ner på maritè en sväng, men dit skulle tydligen inte folket komma förens 23-24 nån gång. Vi satt och väntade och ja det kom folk. Små 18 åringar. Vi är lite äldre än så, så vi tänkte att vi åker upp på G3 och kollar igen. Neee, då stänger dom när vi kommer då, så jävla dött! på en onsdag, herregud lillörda ala fest.
Jaja, kanske lika bra det så det inte vart så sent så man tar sej upp imorrn.
Ska ju som redan sagts upp imorrn och rida fort på Bitchen. Hoppas hon inte är allt för lat bara, det är lite halvtråkigt när hon är det. Höhö.
Min mamma säger att jag inte får använda så mycket skänklar när hon är med och är bakanför, för hon slåss ju den lilla bitchen. Men efter mitt lilla skänkelträningspass idag så kan det tänkas att hon vänjer sej lite mer med min fötter;) Fast hon va bra sur på mej ett tag, tvingade na till och med att gå i en vattenpöl. Grymt jobbigt med hästar som står och stampar och vägrar gå över en vattenpöl och kastar sej åt sidan. Haha, mamma säger att vi är lika bestämda båda två, jag och Bitchen, så vi passar bra ihop:)

Neee, jag tror aldrig att jag packade förut idag. Det va nog bara en tanke som aldrig vart en handling. Undrar om jag ställer klockan 10 minuter tidigare imorrn eller om jag gör det ikväll. Men så är jag ju tjej, så jag måste ju använda 90% av det jag skulle packa ner imorrn iaf endån, så det får bli imorrn jag packar. Och kläder kan man ju bara bestäma vad man ska ha på sej strax innan man åker, inte för att jag tror att det är så noga, men om man ska åka på en liten semester vill man väl se lite human ut.

jaja, natti natti gott folk.

Kommentarer
Postat av: Sofia

2009-08-13 @ 09:25:58
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja men du får väl helt enkelt strunta i hur den sitter. Så länge den är snygg så är det lugnt! :)

2009-08-13 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0