Film

Skulle egentligen ha jobbat ikväll. Men är så pass klen att jag va tvungen att sjukanmäla mej. Eller jag skulle jobba för Carro som skulle på nå möte, men eftersom jag vart så sjuk så skulle nog Carro jobba iaf. Känns ju dumt, att jag tog på mej det, så hon kunde gå på det där mötet, så kan jag inte jobba då! Men det händer sällan att jag sjukanmäler mej, så när jag gör det är jag verkligen sjuk
Vet inte vad själva sjukdomen är för nått heller. Jag är helt slut i kroppen,orkar knappt röra mej och blir helt slut av ingenting. Är egentligen inte särskilt trött, så det går inte att sova, men jag måste vila ögonen, för det blir ansträngande att ha dom öppen för länge. Sen har jag en otrolig slemansamling i halsen. Ni vet när en ' gamling ' ska hosta till å det bara rosslar, så blir det för mej,och ibland kommer stora klumpar med slem upp. Japp, jävligt ofräscht! Huvudet värker och kroppen värker. Men inget snor i näsan. Märkligt.

Får se hur det blir imorrn, jag har hittat lite senare tågtider som skulle passa Betsy lite bättre. Men då finns det inget hotell såklart. Vore jävligt nice att åka å kolla när han är på Valla å springer, men å andra sidan så kanske dom klantar sej å glömmer bort att sätta i nån tuss i örat eller nå sånt där klantigt. Å då skulle det kännas bra bortkastat å ha åkt så långt. Så är jag ju sjuk,men jag brukar ju bli frisk på en dag ' peppar peppar ' så imorrn borde jag va frisk som en nötkärna!

Jaha till helgen då? Vad händer då? Det är ju säsongsavslutning på kvarna så får se ifall man pallrar sej dit. Men jag va mer sugen på att åka in på krogen istället. Det är ju så kallt ute numera så man fryser ju aset av sej om man ska va där. Jag är ju inte direkt nå varmblod om man säger så. Det har jag fått berättat för mej, folk tycker tydligen att jag borde gå till doktorn för att jag fryser så mycket, speciellt om händerna. Jag skyller på lågt blodtryck,och att det inte är farligt att frysa om händerna.Det har jag hört för länge sen att en doktor sa. 
Sen vill jag på badet också! Så mycket man vill nuförtiden. 
Men förresten, med min fantastiska lön så ska vi nog se till att göra nått jävligt roligt i helgen. Får väl max ut en 6 tusen, om jag har tur, och hade räkningar på 6 tusen. Det är fantastiskt underbart med pengar.Men nästa månad behöver jag iaf inte betala nån telefon,eller restskatt.! Och har jag tur får jag fondöverskott! Ja, det ordnar sej. Man ska tänka positivt, det sa en klok man till mej en gång.

Nu ska jag släcka ner, dricka ännu mera the, det enda jag får i mej idag. Ja, kaffe har jag såklart också druckit. Och kolla på nån film som jag fick hem idag. ' Hopplös och hatad av alla '. Måste komma ihåg och avanmäla dom filmer jag inte vill ha! Herregud, skickar ut två gånger i månaden tror jag och det är inte ens jättebra filmer. Jaja, filmer är ju trevligt att ha.

neee, krya på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0