Jag är.. gammal

Saga säger till mej att jag är gammal. Det kan nog stämma. Och virrig.Glömde jackan idag hos mor efter vi varit där och ätit middag.
Haha, kom på mej själv idag med att göra nått idiotiskt. Jag skulle springa in med tidningen åt en brukare, som jag hade glömt att tage med in. Jag springer in, med bildörren öppen, och går i lugnan ro tillbaka. Står och trycker ett tag på 'låsa-upp-knappen' på bilnyckeln. Funderar på varför det inte klickar till som det brukar göra när man trycker på den. Står och kollar på bildörren och ser att den är öppen och fortsätter trycka. Då äre kanske dags att söka? :p Haha!

Jaja, nu ska jag se på film. Skulle egentligen se för typ en timme sen, men Saga har legat och pratat ett bra tag, och orkar inte sätta på en film då hon är vaken, ifall hon får för sej att gå ut. Som hon så sällan gör,men när man har satt sej vid nått eller tänkt att man ska göra någe så kommer hon ut. Så lika bra att vänta. Men nu har det varit tyst ett tag:) Vet inte vilken man ska se bara, fick hem två filmer idag, rosa panthern och Marley and I. Jaa, det visar sej.
hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0