Jag ska berätta

för er om hur sjukt jävla kul vi hade igår. Förfest i Hackås, å jag har nog aldrig haft så jädra skoj nån gång! Så fick jag tre smeknamn, svininfluensan, tjejen med sockiplast och det tredje kommer jag inte på, Haha! Förstår inte vart dom fick de ifrån, menmen! :p Och sandra va så rolig att hon spillde ut TVÅ öl på mej, över hela mej, hur lyckas hon? :) Menmen, sånt tar man ju med en nypa salt! Näe, flera sånna roliga kvällar, perfekt!
Så gick vi ner på kvarna,och där vare också skoj. Och helt gratis vart det för mej också. Inträdet lyckades jag komma undan eftersom sandra skulle betala för mej tills vi kom in, hon kom aldrig så jag fortsatte å gå neråt och tog en stämpel av en annan där inne:p man får inte va dum heller! Och där innen behövde jag inte heller betala för cidern. Man har ju tur!

Neee, nu ska jag åka till brunflo en sväng, sen ska olle jag å sandra käka å kolla på film:)

Kommentarer
Postat av: Syster

men du de kan nog inte ta Norge resan iaf?? den skrattar jag åt än =) ska vi ta o börja planera in en till?? :D PussPuss

2009-08-30 @ 19:37:42
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0