Lunchrast

Är hem på lunchen en sväng. Tråkigt att sitta å bläddra igenom gamla tidningar på jobbet. Lika bra att åka hem, har ju inte mer än en kilometer typ. Hade sån tur att jag slapp åka iväg med saga på dagis imorse, å rycka upp henne tidigt. Hon kom dit till nio, lagom tid alltså. Så har jag sån tur att jag slipper åka å hämta na också, för hon har redan blitt hämtad där, typ för en kvart sen. Lagom tid alltså:p Då har hon ju hunnit vare ute, å ätit. Perfekt. Och jag behövde inte lyfta ett finger för detta:) hehe...

Jaha, ikväll blire väl kanske lite fredagsmys. Har bjudit hit my på film och godis, så får se fall hon kommer hit på trampcykeln då =) dumt att jag måste köpa godis först då förståss, skulle aldrig ha sagt att det va godis inräknat:p

Nee, om man kansk ska rulla sej bortöver jobber om ett litet tag. Känns som att jag måste ha hemmabryggt kaffe innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0