Män som hatar kvinnor

Va tvungen att köpa den idag, för den va så billig. 119:- kr. Inte illa va? Iaf, har redan sett den på bio, men eftersom jag somnade efter ett tag så vet jag inte om den va bra eller inte. Ja, folk skulle ju kunna dra slutsatsen av att jag somnade så va den dålig, men jag somnar jämt när jag är på bio. Nått psykiskt det där!

Ja, nu ska jag iväg å va lite barnvakt, å sen kika på filmen. Undra om jag har feber? Känns som att jag har det. Svettas som en gnu, tog tempen förut 37.7 efter 2 alvedon. Och igår tog jag också tempen 36.5 så funderar på om jag är lågtempad. äääh tar två alvedon så går det över och jag kan njuta av ännu en kväll :)

Har köpt två par nya skor. Jag behövde verkligen ett par nya skor, å jag tänkte att jag fick födelsedagspengar igår så jag måste ju unna mej själv med nått.

Heeeeej meeee er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0