Middag!

Oooh, avnjöt precis en grymt god middag! Jag älskar kyckling, det är så lättsamt att tillaga. Men oftast när jag lagar till kyckling så gör jag en stor kycklinggryta så att man kan göra massa matlådor av den.
Men idag gott folk, gjorde jag kycklingen i ugnen. Gjorde ett snitt i kycklingen och la i vitlök, kryddor och en jävla massa ost. In i ugnen ca 20 minutern, tar ut den och tillsätter rödlök, paprika, broccoli och tomat för att ugnsteka det också. Lite olja ska det naturligtvis på också! Extra fett är bra fett! Vart grymt gott, maten ska smaka ordentligt vettja, avskyr att äta låtsasköttbullar och korv som inte smakar någe. Neee hujeda mej!

Neee, nu känner jag att det är nån stressgubbe som står med piskan i ryggen på mej igen, tar den här dan aldrig slut? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0