Minisömn

Igår kväll kom jag på att jag  skulle iväg å rida en sväng på Crag. Den hästen gick inte att rida för fem öre,så efter tio minuter gav jag upp. Hästen ville helt enkelt inte.
Tog och rotade igenom en massa filmer och tänkte åka hem å kika, men då kom jag och Andre på att vi kunde hyra en film på tv:n, så då gjorde vi de. Jag va liite trött, men jag somnade inte en enda gång under filmen som jag alltid brukar göra. Kan ha å göra med att jag åt chips och drack cola för jämnan. Nått måste man ju ha för att hålla sej vaken.

Trodde att jag skulle va trött som en gnu idag, men jag är ju pigg som en lärka och så glad. Går fortfarande runt och småskrattar för mej själv, och sitter å ler åt ingenting. Är det de här som är att må gott, så okey :) Haha, konstigt det känns:p

Nejnej, nu ska jag tillbaka till mitt underbara jobb ( se där ja ) och göra ett par timmar till. Skulle egentligen få sluta tolv idag om jag hade velat, men jag hade ju räknat med fem, då vill man bra gärna ha dom där timmarna också. Går ju miste om fyra timmar, och det är ju en utekväll på krogen de ju! Nej, skämt å sido, två räkningar blire.

Idag kommer min älskade bror hem, det är bra det, för då har jag barnvakt, han går ju ingenstans :) Och syster kan ju ta å komma hem nångång så man får prata skit nån gång. Herregud, pratar man två minuter nån gång så hinner man bara säga det viktigaste, typ vart är kläderna, ge mej koden puss hej. KOM HEM!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

haha jag kommer förmodligen imorrn glömde ju spikmattan hemma så ryggen håller ju på att gå åt av den förbannade sängen =) älskar dig pusspuss

2009-08-03 @ 19:59:38
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0