Mobbning

Carro mobbade mej idag för mitt ölval. Jag har ju lite problem med allt som överstiger 4.5% så valet stod mellan sofiero 5.2 eller tuborg 4.2, 33 cl burkar. Valet vart genast lättare när det inte fanns sofiero, så jag tog tuborg 4.2. Hon tycker jag är löjlig. Jag tycker jag har en strategi om att inet kräla efter marken efter 2 öl. Smart va? Själv köpte hon 2 platter öl, och 2 flaskor brännvin. Nån som inte kommer att må så jädra bra kanske?! :p haha, men förmodligen efter två öl kommer hon försöka trycka i mej en grogg, och jag kommer som vanligt säga ok, tack så mycket. Risken finns ju även att nån tar med sej nått att snapsa på, men dom får sitta ute på bron vettja. Haha, fan va jag längtar. Måla, dricka öl, och äta fil. Kanske inte livet kan bli så mycket bättre? :)

Nu har jag städat hela jädra eftermiddagen, men endån hann jag inte med att dammsuga eller torka golven. Eller hann och hann, föredrog att träna istället. Men har två överfulla tvättkorgar som jag ska tvätta imorrn så kan jag ju lika gärna fortsätta städa då! Skönt att komma hem till ett välstädat hem, nybytta sängkläder och inte nånting som ligger i diskhon och väntar på att diskas :)

Nee, ska nog gå å duscha nu. Mina svettningar har lagt sej nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0