Problemas

Varje gång jag ska till å packa kläder, eller ska ut så inser jag hur lite toppar och linnen jag har. Det förklaras på ett enkelt sätt:
Jag har problem med att köpa kläder. Eller, byxor och kjolar å sånt går ju bra, men när det kommer til tröjor, t-shirts och linnen har jag stora problem. Jag har väldigt liten byst, smal midja, smala axlar och pinnarmar, medans min mage är normal. Detta medför sej ett extremt stort problem för mej att köpa kläder. Det är ingen ide att köpa linnen som är urringade för dom sitter alltid för löst upptill. T-shirtsar måste vara väldigt tajta för att dom ska sitta åt liiite grann upptill, så att jag kan luta mej framåt utan att visa allt. Ska jag köpa en tröja är det ingen ide. Axlarna fortsätter oftar 13 meter till och armarna är pösiga, och köper jag en mindre storlek täcker den halva magen. Inte så lattjo. Ingenting, jag kan ha ingenting!
Så tips på vart man kan hitta kläder som är lite mindre upptill och större nedtill, tack!  Bröstoperation nästa, kanske.


Blir ut på krogen sen ikväll. Känner att jag måste kolla på lite folk, har varit alldeles för mycket hemma den här sommaren. Och nu när jag är ledig har jag inte heller utforskat nått mer än fåker ungefär. Jag är folkskygg. Speciellt om jag blivit bekväm och inte gett mej ut på ett tag. Men ikväll ska jag ut å kika en sväng. Fan så skriver jag ju det, nu kommer jag ju helt enkelt få "skylla mej själv " imorrn när jag är ute och rider.
Näe, man ska passa på att hitta på nått, vem vet, imorrn kanske man är död.
okey, jag kanske inte har varit mest hemma hela sommaren, men fan ni förstår:p


Kommentarer
Postat av: Sofia

Köp ett jävligt slimmat linne och en t-shirt som du tycker är snygg och använd samtidigt! Det blir toppen! :)

2009-08-12 @ 21:02:01
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0