Saga

Idag åker jag och hämtar Saga. Jag saknar henne som en tok. Hon ska nog få va hemma med mej hela veckan. Inget dagis. Vi ska ha höstmys hela veckan. Så det så!!

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska följa med till stockholm i oktober. Jag kommer förmodligen va fattig som en kyrkråtta då. MEN, om jag får tillbaka lite av dom där pengarna jag så fint och godtroget lånade ut för bra länge sen, så skulle jag nog kunna åka. Men dom pengarna ser man inte röken av.
Skulle jag vilja nu skulle jag fått varit en kall mördare. Vi kom överens om en betalningsåterplan, följdes inte den till punkt å pricka skulle jag få hugga huvudet av personen i fråga. Frågan är just nu om det är värt att döda, sitta i fängelset i tusen år och slippa oroa sej för pengar, eller att icke döda. Svår fråga.


Kommentarer
Postat av: Anonym hjälte

jag önskar fortfarande på bergväggen jag, så slipper jag göra nått dumt =) pengarna kommer den sista varje månad har jag ju sagt, hela jävla tiden, du verkar lite trög i skallen.

2009-09-01 @ 14:10:48
Postat av: Till anonym hjälte

Trevligt att du skriver ett par fina rader och tar åt dej så fruktansvärt mycket av vad JAG skriver. Och om du tror att 80 kr/mån eller vad det nu handlar om för pengar gör nån större skillnad för mej och min ekonomi, så tror du helt fel. Men som sagt, kul att du tar åt dej, skriver trevliga kommentarer om bergväggar. =)

2009-09-01 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0