Sälj hästen!

Min mamma har blivit erbjuden av robert bergh att han vill köpa Alexander. Han säger att han ger vad han har kostat dom under dom här månaderna. Jag säger då bara det : SÄLJ HÄSTEN!! Det kommer aldrig att komma ett så fint erbjudande igen, och det där är nästan för bra för att vara sant! Skulle mamma sätta ut han på annons och sälja han så, så skulle man inte ens få 1/3 av vad robert är beredd att ge. Ni är tokiga om ni inte gör det! Och palle, då kan du få din väldigt fina bil;)

Uuu, tänk om tvättstugan kunde sätta lite fart nu då, jag har ju fullt upp.! Ska in till stan sen när tvätten är klar, sen blire en liten sväng på bitchen. Imorrn ska jag tydligen kliva upp klockan sex för att åka å rida ett snabbjobb på Bitchen innan vi far till Norge. Ja, vad gör man inte för att va andra tiil lags? Skämt å sido, jag tycker ju att det är roligt, så det är klart jag kan göra det. Synd bara att det är så jävla tidigt på morgonen, min kropp brukar behöva ett par timmar innan fysisk aktivitet, men det ska nog gå bra de med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0