sover fortfarande..

åååh. när man är ledig, och inte har nånting att göra, varför är det just då man blir sjuk? Jag har legat å sovit fram till två, då telefonen än en gång ringde å väckte mej. Kände att det va dags att försöka få i sej nått att dricka, så efter många ansträgningar tog jag mej upp, drack te, gick och hämtade posten, vart helt slut av detta, så va tvungen att gå å lägga mej igen. Så nu ligger jag här. Har druckigt en kopp kaffe i sängen.
Vart inget stockholm idag, svårt med hotell och jag är ju i princip dödssjuk så hade aldrig orkat. Blir jag bättre till kvällningen åker jag å mor in til stan å kollar på teven när han springer, men det känns inte så upplyftande. Gaah! Tänk att man ska behöva missa när hästen springer på valla.

Nee, skulle behövt en film som man kunde ha kikat på lite senare, men jag orkar inte direkt åka till brunflo å hyra en. Kanske kan höra med syster om hon har nån. Men å andra sidan är det bra skönt att ligga kvar i sängen också.
Fast jag börjar få bra ont i röven. Ja, det blir väl bättre.

Nu ska jag sova vidare,, det här var en kraftansträgning i sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0