Tröttis tröttis

Tänk att jag gick och la mej kl 9 igår, och blir väckt kvart över nio. Haha, jag är glad att jag lyckades somna iaf. och fick tillslut mina timmar jag behöver för att vara en fullt fungerande människa i ett par timmar. För nu jobbas det, och herregud, antingen ska folk kråsa å va trevliga, eller så äre bara så. HAHA! För nån dag sen då jag va sjukt trött, bakis och ingen ork alls så va jag till en som jag inte träffat på lääänge. Men hon tyckte att jag såg så pigg och fräsch ut, att det lyste ur ögonen på mej, och frågade om det va en ny kärlek eller vad det va. Och idag träffade jag också en som jag inte träffat på länge, och hon sa också att jag såg så pigg och glad ut. Där ser man. Men jag är ju pigg och glad så dom har nog rätt. men kollar man på mitt hår ser jag nog inte så pigg ut:p Hann inte fixa det imorrse efter min försovning på en kvart.

Är hemma nu på lunchen och tvättar lite grann. Hade inget att ha på mej ikväll på yran så va tvungen att sätta på en maskin. Men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej, har ju haft alla kläder en gång nu, under stråket och jag hatar att gå ut i samma kläder igen, speciellt under samma vecka. Men endån, tror inte att folk skulle lägga märke till det iaf:p haha,  de blir väl bra av de här med tror jag.)

Neee, kanske dags att åka på jobbet igen. Förstår inte varför man ska behöva ta bilen när man bor 10 minuters gångväg till jobbet. Men är man lat så är man. Dessutom sparar man ju faktiskt nio minuters sömn på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0