Vill inte klaga.

Okey, jag vill inte klaga. Men nu måste jag. Igår hade jag en otrolig rethosta hela långa dagen, inge annat, typ snuva, eller så. Det känns som att det sitter en halv jordnöt på slemhinnan i halsen. Försöker hela dagen med att ' hosta ut ' den.
Imorrse när jag vaknar, känns det som att lungorna är fyllda med jordnötter, och det klias till förbannelse, men jag kan inte klia, för att det klias inuti. Typ i lungorna. Och min kära hals, känns som att den svält 43% och jordnöten är fortfarande kvar. Vet inte varför det känns som att det är en jordnöt, men det har som den formen, ni vet en halv jordnöt, fastkilandes.
Kanske ska sluta äta jordnötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0