det är kul!

Det är väldigt trevligt att va trevlig. Det borde hon på östersundsbostäder lära sej.Ringde och felanmälde att jag har stopp i avloppet i köket. Hon fräser och spottas igenom luren, jag är inte bättre tillbaka. Men att det ska va så jävla svårt att va trevlig när man har ett serviceinriktat jobb? Sen ringde förståss den hon hade tänkt skicka iväg hit och va väldigt trevlig, och jag fick va trevlig tillbaka. Men hur trevligt blire inte om alla bara skulle kunna va trevliga mot varann?
Iaf, min kära syster tyckte att det där va ett värdsligt problem och tog tag i saken själv. Hon rensade båda rören och jag kräktes ungefär 14 gånger. Jag tål jävligt mycket, men när det kommer till avloppsrensing äre kört alltså! Vidrigt.

Iaf, chefen va också väldigt trevlig idag. Jag säger inte att hon inte brukar va trevlig, men ibland kan hon va stressad och ha mycket att göra. Men idag va hon väldigt glad. Jag gillar det. Kanske borde ta med mej Kiwi och smöra för na varje gång jag ska dit. Haha, ja hon berättade roliga historier också! Haha!

Nu ska jag ta å göra mej iordning för ett sjuhelsike julbak och glöggdrickande. Misstänker att det vi kommer baka efter tre glas glögg inte kommer smaka som det första, men det bjuder jag på:)
Carro har även köpt ett pepparkakshus, galen kvinna, ja!


Kommentarer
Postat av: Syster

meeen för helvete uppdatera så man får nått att läsa!!!!!!!!!!!!!!!! PUuusssssssssssssssss

2009-12-10 @ 19:54:54
Postat av: Chatrine

Ska hon som uppdaterar en gång var tredje månad säga:) Kommer ikväll om jag hinner =) Pusss

2009-12-11 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0