Jag är arg!

Vissa människor tycker att det är fult att hänga ut folk på bloggar, facebook etc. Jag anser att jag inte har nått annat val.
För nu är jag arg. Och om inte Sagas pappa behagar att svara i telefonen, och även fortsätta ljuga, är det upp till han.
Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Saga har världens eksem fulla sin kropp. När hon är hos sin pappa blir dessa alltid värre, ibland smörjer jag henne massor av gånger på dagen, på natten och direkt på morgonen. Detta ger naturligtvis resultat. Det blir fint och tillslut behöver man bara smörja henne en gång på dagen, som läkaren har ordinerat. Framåt måndagen är hon oftast väldigt fin i huden och man behöver bara smörja EN gång per dag. Men så får jag tillbaka henne en vecka senare, och vi börjar om på noll igen.
Sagas pappa säger att han smörjer henne varje kväll. Jag har inte trott på det här nån gång, och idag fick jag det bevisat att han inte gör det. Men endån, han fortsätter att ljuga om att han har smort, försöker skylla ifrån sej på att jag smörjer henne dåligt.
Jag vill inte på nått sätt försöka va jäklig mot han, för skulle jag vilja det skulle jag vart det för länge sen. Det är Saga som blir lidandes. Hon skriker rätt ut när det är dags för smörjning. Hon grinar, ända tills hon somnar. Det är det värsta hon vet, och jag önskar hennes pappa försod hur viktigt det är för henne att smörjas varje kväll. Att det tillslut kan bli nått fint av att smörja och inte bara skrik. Men det gör han inte.

Åter till hur jag fått det bevisat för mej. Mina salvor som jag haft till henne på recept var helt slut igår. Åkte och köpte nya idag men fick inte hämta ut två av salvorna, för det va slut på uttag. Mmmhm, Locoid och Mildison fick vi bara hämta ut EN gång, och dom är tomma på Sagas nattduksbord. Alltså, dom har han inte kunnat hämtat ut för att dom har ju jag redan hämtat ut. Frågade om han på nått sätt hade kunnat hämtat dom på nått annat sätt, nej det gick inte, och det hade bara funnits EN omgång av det att hämta.
Så där åkte han dit så det visslade om det.
Över till Proppylessen, där hade vi FYRA uttag att göra, jag hämtade ut en sån idag, har en gammal på Sagas nattduksbord, och den tredje har jag slängt för längesen. ALLTSÅ, han har inte hämtat ut en sån här heller. Hur fan ska man göra för att människan ska förstå att det är jäkligt viktigt att smörja ungen?
Hur skulle ni göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Personligen skulle jag hota med att dyka upp där varenda jävla dag för att smörja, och vill fadern slippa se mig så får han fan se till att sköta smörjningen!

2009-12-22 @ 14:39:15
Postat av: Pappan

Du är ju störd i huvudet, jag har hämtat ut en smörjomgån mildisol, miniderm, propyless, det skrev ETT recept, som jag fortfarande smörjer med! jag fixade bara ett recept till mig å inte dig.. å jag tänker fortsätta att inte svara, jag behöver inte de.. dyk upp hur mycket du vill, tänker aldrig öppna eller svara.. jag smörjer två gånger per dag, har alla bevis för de.. =)

2009-12-22 @ 15:08:52
Postat av: Pappan

Kan tala om det för alla er med att varje gång jag hämtar henne så ser hon lika förjävlig ut, så mamman kan inte smörja så jäkla bra som hon säger..

2009-12-22 @ 15:11:02
Postat av: Anonym

jäkligt konstigt att det inte finns några recept i hennes namn då för dom skriver ju kanppast ut dom i ditt namn...

2009-12-22 @ 15:26:33
Postat av: Anonym

Sitter med papperet i handen, ett uttag kvar på två salvor.. hämtas innan 2010-04-24

2009-12-22 @ 15:49:30
Postat av: Chatrine

Jag kan inte hota han att säga att jag ska komma å kolla varje kväll, tål inte att se människan och sen vet jag ju inte vart han bor.

Pappan: Använd smörjorna som du tydligen har hämtat ut, är dom inte slut efter 8 månader kan du inte ha använt mycket av dom!

2009-12-23 @ 10:19:22
Postat av: Anonym

vilken tur att allt finns receptfritt nu då, så då slipper jag ditt snokande =)

2009-12-24 @ 11:48:31
Postat av: Anonym

Har du iq på 0,o eller? något liv kan du ju inte ha i alla fall! Sedan att lämna ut och snacka skit om någon på internet... är inte det lite omoget? Sluta upp med att hitta problem som inte finns och skaffa dig ett liv för fan! PUCKO!

2009-12-24 @ 14:59:19
Postat av: Anonym

14.59 på julafton, du går in och läser min blogg. Har du eller jag något liv? Jag skrev klart och tydligt i början att vissa tycker att det är fult att hänga ut folk i bloggar etc, men eftersom han inte svarar i telefonen,sms eller kan prata med mej, så gör jag sähär. Att det är ett problem som inte finns, vet du ingenting om eftersom du tydligen aldrig har sett på min dotters hud hur hon ser ut, det ÄR ETT PROBLEM!!!! Men eftersom du är ball och är anonym så kan man skriva vad som hellst utan att behöva veta någonting om nått.

2009-12-25 @ 20:24:52
Postat av: Anonym

Du verkar själv tro att du är ball, men du verkar mest bara vara patetisk:p Jag håller med, skaffa dig ett liv!

2009-12-28 @ 21:32:06
Postat av: Chatrine

Jag är inte ball, jag är frän ^^ :) Thihi, sluta läs min blogg om jag inte har nått liv att läsa om;)

2009-12-29 @ 14:13:58
Postat av: Anonym

Där skrev du fan något som är sant! Grattis!!

2009-12-29 @ 16:46:52
Postat av: Chatrine

Våga vägra visa vem man är, dagens motto på dagens ungdomar, sitter och skriver en massa runt om på internet, har en hel del massa att säga till om, hur fel alla människor gör, sitta och säga hur lite till liv andra har, hur bra ni själva är,men ni vågar fan inte stå för det? Vad är själva vittsen med att lägga en kommentar? Knip käft istället, och sköt er själva, eller?

2009-12-29 @ 22:17:00
Postat av: Anonym

Precis!

2009-12-30 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0