Jag har all rätt att hata

men man ska ju älska sin fiende.

. .

Jaja, nu håller jag på att lagar lite lunch. Ska bjuda Linda på lite mat när hon slutar klockan två, sen ska vi in till stan och pumpa lite grann. Grrrft, nu har dom börjat med julschema och dragit in på pass. Det är störigt nu när jag tänkte fixa formen. Iaf, det blir lax, potatis och wokgrönsaker tror jag. Det blir nog bra:)

Igår va ju min prinsessa på lucia, och vad duktig hin är. Hon satt alldeles still och iaktog allt som hände. Från början va hon alldeles tyst och satt å va mest söt å fin, men sen sjöng hon :) Så jädra sött!
Tänkte köpa dom sista klapparna sen idag också, vet precis vad mamma ska få. Det roliga med årets julklappar är att den som mottager klappen måste skriva på ett kontrakt för att få den, är det inte såå spännande som det kan bli? Haha! Just precis, ett kontrakt och bryter man mot detta äre ju kört för den som fick den! Höhö!
Har fått strikta direktiv av Carro att jag inte får köpa Harryboy iår. Hon vet inte vad hon pratar om när hon säger så. Det är ju hur roligt som hellst att få en Harry! Haha! Tänk om jag skulle göra en egen bong åt na, då har jag tillochmed lagt ner tid på att studera och tänka också! :) Men risken är stor att dom skulle vinna så sjukt mycket pengar om jag gjorde den själv och jag vet inte hur hon skulle hantera det så jag skippar det.
Nejdå, jag trodde jag hade en bra klapp åt hon, men nu vet jag inte om den är så bra längre. Jag måste klura ett tag till tror jag.


Nee, mat vare ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0