Jiiiiiihoooow!

Usch, snart dags att göra sej iordning för jobbet. Jag jobbar hela julen. Det är skapligt niiice ska ni veta. Jobbar alldeles för mycket den här veckan, men förhoppninngsvis visar det sej på lönen nästa månad. Med tanke på att man tjänar rätt så bra under dessa timmar borde den ju åtminstonde komma upp i ett sexsiffrigt belopp. Skämt å sido, den dagen det händer jobbar jag inte med det här iaf.

Hmm, klapparna är färdigköpta, har endast nån liten 'nödklapp' kvar. Och alla vet ju vad det är ;) Hmm, ikväll när jag slutar ska jag hem och skriva ett kontrakt på en av julklapparna, och på lunchen måste jag fixa Carros födelsedagspresent. Huuuuuh, vad jobbigt allt känns. Ska försöka leta reda på en klapp som tomten ska lämna imorrn bitti till Saga också innan jag sticker på jobbet. Undra vad det skulle kunna vara? Finns ingen affär som har kvällsöppet till typ tolv ikväll? Vill ju köpa nått roligt som hon kan få. Och det roligaste av allt, nu har man ju fått lönen också, så nu har man ju lust att köpa lite fler klappar.
Fast neeeej, dumt att skämma bort ungen på tok för mycket. Jag har redan köpt flera klappar, och trodde att jag va klar. Men sen såg jag en fin docka som kunde prata och matas och sånt där, och då tänkte jag att hon ville ha den också.

Måste göra julklappsrim också, det är nog bland det viktigaste skulle jag tro. IÅR ska jag bannemej ha julklappsrim på några klappar =) Höhö!

Neeej, nu måste jag stoppa ungen i badkaret, julbadet skall göras nu! Och sen ska väl jag också duscha för att förmodligen åka och gratta Carro som fyller ynka 25 år idag! GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0