Vilket bra humör jag är på!

Jajjemen, vart tokglad bara sådär. Måste va träningen?! Skulle det inte va för att jag va så trött skulle jag vart på topp idag. Som sagt, va iväg och tränade mamma förut. Roligt, jag skrattade just ingenting då hon for baklänges, och dimper rätt ner i golvet. Men vi ger det lite tid så ska ni nog se en som kommer va lika snärt och smidig som mej sen.

Och tvättmaskinerna, vem i helvete kommer på att he av vattnet från tvättmaskinerna? Tokjävlar. Men dom va hur trevlig som hellst på ö-bostäder när jag ringde dit och skulle felanmäla det. Av gammal erfarenhet så vet jag med mej att det brukar sitta en klimakteriekärring med världens bittraste och mest ohjälpsammaste röst där. Men idag va dom så trevlig så man vart riktigt förvånad. Dom ringde först upp och frågade hur det gick för mej och om jag fick ur tvätten, sen när dom hade varit och åtgärdat felet, ringde killen som fixat det upp och sa att det bara va att tvätta nu för nu var det fixat. Synd bara att klockan va tjugio i tolv då och min tvätt-tid slutade 12. Menmen, dom va trevliga, det är huvudsaken det.

Hmm, tror jag går och lägger mej en stund och läser lite grann. Är så sjukt trött. Jobb väntar sen. Måste gå på jobbet i kylan, men jag startar bannemej inte bilen idag för att åka på jobbet med den. Det vore jävligt dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0