Du sårar mej mera än du tycks förstå.

Du, du är inte gammal i ditt huvud. Hur kan du, gång på gång, säga oss det där?
Att vi gick på dina lögner och stod på din sida.
Tack.!

- - - - - - -

Natten som va sov jag ingenting alls. Jag gick och la mej rätt sent eftersom jag inte kände mej det minsta trött. La mej tillslut och låg å vred och vände på mej hur läääänge som hellst. Kollade på klockan. 02.36. Låg fortfarande ett bra tag innan jag lyckades halvsomna. Sover halvoroligt och vaknar halv 4 och då äre kört. Har legat konstigt på armen och jag trodde att jag hade fått en hjärtinfarkt. Det gjorde så sjukt ont att jag knappt kunde röra den.
Fick ligga å vrida å vända på mej tills klockan ringde. Så det va min skönhetssömn inatt det. Trots detta har jag inte varit så jätte överdrivet trött. Alla är trötta, så jag håller mej till normen.

Har varit på praktiken idag. Det är tråkigt. Jag vill inte va där längre, och det är inge ljug. Jag trodde kanske att det skulle va lite roligare än vad det faktiskt är. Men jag klarar inte av allt stillasittande och bara finnas till hands. Jag klarar av att sitta å lyssna i tre timmar om det är så, men när man bara ska sitta av tiden och man sitter å lyssnar när dom pratar med varandra.. Neee, jag klarar inte av det. Jag är en person som hela tiden vill har nått å göra när jag jobbar. Jag kan inte sitta still, så äre bara. Visst tycker jag att det är skönt å ta en lång fika å så, men ni förstår vad jag menar. Det ska gärna hända saker hela tiden. Jag beundrar verkligen människorna som jobbar där, att dom klarar av det. Jag skulle aldrig göra det, och nu vet jag ju det. Men det hjälps inte, jag måste fortfarande kliva upp klockan 5 imorgon bitti för att hinna dit på ännu en ogivande dag.

Tack för mej, jag är svettig.Jag har stått på min orbitrek. Jag är duktig. Jag va helt enkelt tvungen till det, eftersom jag har fått mensvärk 2 veckor innan jag ska ha mens. Jag hatar min kropp. Antingen har jag världens chokladsug för att jag har ägglossning, eller så är jag världens matvrak och är aldrig mätt för att jag ska ha mens, eller så har jag mensvärk för att jag har mens, eller så hamnar vi i mellanläge och får mensvärk för att man bara ska ha det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Ja det kanske kan vara så oxå. Men jag är iaf besviken.

2009-01-27 @ 23:09:02
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0