grttttterfds

Äntligen, äntligen äntligen har Saga lyckats krypa ner i sängen. Hon har varit vild nu på eftermiddan och kvällskvisten, ja ni anar inte. Och det är inte trevligt när man har en sån grym huvudvärk att man näst intill lipar. Huuuh.! Nu ska jag ta ett par alvedon, så hoppas jag på att det går nå bra på tv ikväll. Annars har jag ju nån serie jag kan kolla på, men då måste jag slå på dvdn. Jobbigt. Kan man få så här ont i huvudet när man äter för mycket? Jag åt väldigt mycket mat till middagen, hmm.. fisk.. hmm.. nee finns väl inga sånna bakslag av fisk?
Ååh, det blir naturligtvis en kopp the, fruktsallad och honungsmelon också.
Hehe, man måste äta istället för att träna. För jag skulle egentligen träna ikväll, men så har jag ju en sån headick så det är ju i princip omöjligt. Jaja, man måste ju vila sej ibland, man vill ju inte få fööör mycket muskler;)

Neee, titta vem som kommer här?!?! Varför driver hon med mej. Trodde att hon somnade, men neee, hästen ska sova i vagnen. Hon måste ha tvångstankar funderar jag på.
ÄÄÄäääääh, unge. Ska gå å stoppa om henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0