Hämden är så jävla ljuv.!

Jag har alltid velat hämnas mot dej, för allt du gjort mot mej. All den smärta du orsakat, all rädsla.
Men idag slog tanken mej. Man ger inte tillbaka med samma metod som man blir utsatt för. Absolut inte. Jag har gett igen, jag har varit riktigt jävlig ibland, och det är jag glad över att ja va. Jag har varit ett jävla svin, en liten beatch. Jag fick skäll av min älskade syster att jag gick överstyr. No way, hon har inte en aning om vad hon pratar om. Det där va bara början.Och jag tror att syster börjar förstå vad jag pratar om,när hämden är ljuv. Man kan inte va mild när man hämnas. Man ska förnedra människan i fråga till den mildaste grad att hälften egentligen vore nog. Jag trodde jag hade kommit på ett perfekt sätt, men det har jag inte. Förmodligen kommer du skratta, be mej ta bort och sen supa ner dej ännu mer.

Lustigt, idag frågade Anita mej om jag nånsin hade varit kär. - På riktigt.
Det lustiga i det hela är att jag på senaste tid har funderat kring det där ordentligt. Har jag verkligen varit kär, på riktigt? Jag har funderat och funderat och klurat och luskat, och kommit fram till ett svar.

BTW, Carro skrev ett klockrent inlägg idag angående att min bror ska bli pappa. Igen. Gå in på hennes blogg och läs vettja!


Kommentarer
Postat av: Syster

du nu är det noooog!! Ja ska bli spännande o se reaktionerna =) haha vet vi ju redan =) Love you PUSSPUSS

2009-01-22 @ 22:11:37
URL: http://dacarro.blogspot.com
Postat av: Josefine

Att Jocke är värdelös är dina ord, absolut inte mina. =)

Hoppas du får en bra helg! Hälsa Saga från mig och My. =)

2009-01-23 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0