Mor min

jag hoppas du inte läser min blogg, då kommer jag strypa dej långsamt :p

Jag har tränat, jag är bäst på att träna. Jag tycker om det, äntligen har man en längtan till att träna, och den gnistan som jag saknade senast jag hade ett uppehåll har kommit tillbaka, och det är bättre än nånsin! Jag älskar det här, nu längtar jag bara till våren så att man kan ta sej ut på härliga joggingrundor :) Och till hösten då jag ska skaffa ett gymkort, Då spelar det ingen roll om man inte hinner träna, femhundra hit eller dit spelar ju som ingen roll då.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja men du. Det är svårt att förklara, men lätt att visa. :P

När du skriver en blogg så finns det ju en massa saker ovanför. Där finns det en sak som ser ut som en kedja (det står "skapa en länk" på den om du håller musen över). Den ska du använda. Först skriver du ett ord och sen markerar du det och trycker sen på kedjan. Där skriver du in adressen dit du ska länka. Hmm, hoppas du fattar detta. Annars ska jag göra en bättre förklaring! :)

2009-01-28 @ 21:15:01
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0