trening...

ohoj, idag lyckades jag göra nått som jag aldrig lyckats med förr. Att ställa klockan lite tidigare och stiga upp å träna. Klapp klapp på axeln till mej! Det ÄR jobbigare att träna på morgonen. Man är lite halvseg och kroppen är stel. Men jag tyckte jag gjorde det bra som ens klev upp sängen med tanke på min rådande trötthet.

Nee nu jet je släng te mej lite frukost och sen ska jag iväg på psyket..
fick förresten nästan lite skäll igår av handledaren som skulle ha alla dessa huvudhandledarmöten för att jag inte hade kommit förra tisdagen. Jag tyckte att jag hade försök att ringt mej jag fick inge svar. Och då ansåg hon att dessa möten va obligatoriska, och jag kontrade med att min dotter skulle på provtagning.
Jag vann fajten:p

Fan måste hitta igen min kamera. Saga har ju nästan blitt en stor bebba nu och jag ser helt annorlunda ut. höhö, ne men tråkigt att man inte hittar igen kameran. bleeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0