gracias

Inatt höll jag på att göra världens tabbe. Efter filmtittandet igår vart jag trött och gick å la mej.Lyckades förövrigt se på HELA filmen utan att somna, bara blunda i typ 20 sekunder. Och det händer aldrig.
Iaf, vaknade av att Saga va ledsen och hon grinade och snyftade fram ' mamma, mamma. '

Jag gick dit å kollade vad hon gjorde, så då satt hon på sängkanten och va ledsen. Jag tog med henne upp, och eftersom jag va pissnödig gick vi på toa, och hon satte sej så nöjd och glad å pissa på pottan.
Känner efter att jag vart jävligt trött så jag tänker att vi går å lägger oss i min säng å drar oss ett tag, och sen kliva upp. Men eftersom Saga bökar omkring och försöker sova så kollar jag på klockan. 03.25! Gaaah,inte undra på att vi va trött då! Tur att jag vart trött efter pisseriet för annars hade jag tänkt å klive upp.
Gick in med Saga i hennes rum igen,men efter typ en kvart kommer hon till mej och vill sova. Naturligtvis får hon det. Det är mysigt i 3 minuter att försöka sova med henne, för hon rör sej hela tiden, och sparkas med benen och har sej.GAAAH! Men jag lyckades iaf somna om och vi sov till halv nio, de va skönt!

Nu lider jag av en hemsk huvudvärk och en trötthet som heter duga. Vet inte riktigt vad problemet kan vara?
Jag ringde dessutom till psyket imorse och sa att jag inte hade nån barnvakt så jag kunde inte komma.
Det är ju helt vansinnigt att vi ska behöva va där på helgen när man inte lär sej det minsta lilla. Jag är inte där för att göra mina 18 dagar, jag är där för att lära mej saker. Just därför kan jag säga att jag är aningen besviken än sålänge.Jag har itne lärt mej värst vidare mycket. Har man jobbat med äldre i över ett och ett halvt år, så vet man hur man bäddar sängar, serverar mat och pratar med dom. Ne, inge sugen alls på att fortsätta praktiken där egentligen, men jag hoppas att man får va med på lite prover och undersökningar i veckan nu då.
Jag menar, jag har fått vare med på rond, vpl, ect och så, men knappast så att jag har lärt mej nå av det. Man kan säga att nu vet jag hur det går till. 

Jaja, undra om Saga är sjuk? Kanske mammasjuk, jag vet inte. Men hon har varit såå lugn nu i förmiddag och inte varit det lilla energiknippet hon verkligen är. Så har hon klätt på sej dubbla fleecetröjor, dubbla byxor, och hon har endån inte känts varm. Så möjligen börjar bebisen få feber. Men då får jag dåligt samvete om hon får det, för hon sover nämligen ute. Ingen människa i hela världen vill sova ute i 6 minusgrader när man håller på att få feber.
Men jag har ingen termometer heller för att checka av, för den är i hennes fina ryggsäck som är hos hennes fader.

Imorrn är jag ledig från psylet, så då tar jag nästa jobb. Min mor åker iväg till Norge en sväng så då måste jag ta hand om resten av hästarna och dom små vilddjuren Agda och Kiwi. Huuuh, det är inge kul å mocka skit:p
Jaja,, men jag tycker om dom små liven och vildarna också, så det ska nog gå bra.

Och Carro åkte till mamma för att lämna igen min kamera. Men eller hur, vi är två demensmänniskor så jag glömde totalt bort att jag skulle få den, och det gjorde tydligen hon med. Hade tänkt att ta ett kort på Sagas fina säng, så ni får se i vilken lyvsäng hon sover i. Jag skulle vilja ha hennes täcke och kudde iaf, dom är sköna.
Om jag va liten bebis som Saga är, då skulle jag vilja ha mej själv som mamma. För jag är så snäll. Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0