Avancerat!!

Jag jobbar ju som bekant på travet som bomvakt. Inte världens roligaste jobb, men man får betalt för att kika på trav. Det är inte illa. Jag har stått där i ur och skur, i 5 års tid. Men vet ni vad?
I helgen är det stortrav, då ser jag till att avancera lite grann. Klättrar lite på stegen kan man ju säga. Nu kommer jag nämligen in lite på banan, och nu ska jag köra följebilen i helgen. HAHA, jag kommer garanterat att göra bort mej, klumpig som jag är. Jag kommer bli så stressad och få kärringstopp. Höhö. Hahahaha, det här kommer gå illa.
Men om jag har tur kanske jag får köra travsveriges hetaste kuskar lite fram å tillbaks också, vem vet.

Imorrn, sista dagen på praktiken. Skönt som bara fan, jag är så trött nu så hälften vore nog. Det är okristligt att kliva upp kl fem på morgonen, och det är okristligt att ungen inte vill sova förens åtta. Det är okey att gå å lägga sej åtta om man inte ska upp kl fem dagen efter. Men det vet ju inte Saga om.
Imorrn, även tid hos optiker, synpedagog, anpassningslärare och en kurator. Jippikajej. Jag godkände ju egentligen bara att jag skulle få komma till en kurator, men man ska va glad för det man får.
Men egentligen fattar jag ju inte direkt varför jag ska träffa dom andra? Så vitt jag fattar det så är jag ju inte blind........

Jaja, snart DH. Det skall vi icke missa.


Kommentarer
Postat av: chrillemix

Och om du har riktig tur så kan du ju få skjutsa sveriges hetaste ekipagekontrollant

2009-06-04 @ 14:04:31
Postat av: Kenny

Haha ja klart du kommer få kärringstopp ;P du blir ju som en fnittrig liten skolflicka när du ser mig ;)

2009-06-04 @ 16:18:29
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0