Det kostar att va lat!!

Minsann, i allra högsta grad!
Igår när jag far in till Kenny för att få en leverans av lite milkovaror så är det nått med kärran som inte står rätt till. Min kära lilla ägodel ryker nämligen. Och inte lite heller. Det blåryker från avgasröret också. Kenny kikar igenom motorn och tycks sej känna igen symtomen på bilen, den har kokat. Han öppnar vattengrejjset..Upp i en stor fontän sprutar kokande vatten. Jg blir lite halvskraj där och tror att bilen kommer att explodera. Fyller på lite vatten för att se om det fortsätter koka. Jajjemen. så numera står bilen parkerad på Kennys parkering, som även han är utan bil.
Det är lattjo att va utan bil, så lattjo att jag tänkte springa in på typ Volvo å köpa en sprojjlans ny kärra. Jag behöver en bil innan imorgon och jag kanske tar med mej en bilexpert dit redan idag.

Nu är jag i stort sett klar med alla mina uppgifter. Efter ha suttit och pluggat röven av mej sen kl 13 utan paus ska jag bara skriva lite grann på projektarbetet. Skriva lite loggbok och sånt ni vet. Gaaah! Det innebär ju tydligen att jag måste åka in imorgon med det arbetet eftersom jag inte hinner det idag. Ppuuuhu, det årn sej skulle min morfar ha sagt.
Jaaa, klar och klar, måste ju även se till att bli godkänd på uppgifterna, men så jävla hårda kan dom väl inte va mot en mjukis som mej? :o

Nee, dags att fara å hämta FisLisa, hade tänkt att laga nån middag idag som inte innehåller korv, köttbullar, eller makaroner. Det verkar ha blitt en vana när man slutar fyra och kommer hem vid fem. Då vill man ha mat fort, och då spelar det ingen roll vad det är. Men för nån dag sen åt vi faktiskt kassler, ris och sån där sås med chilisås å grädde, det va sjukt gott. Och jättenyttigt:D höhö.  Man ska inte va så noga vettja.

Kommentarer
Postat av: Kenny

ja kenny e inte helt fel han, kenny e snäll, ger dig massa varor från jobbet.. =P vi kan byta bil, volvon mot kina puffen? =P

2009-06-11 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0