Dom här barnen!

Jaa, man kanske inte ska säga fööör mycket till dom. Nu SKA Saga åka till morfar. Hon missade att jag sa att vi skulle vänta tills Pappa slutat jobba.
Råkade visst säga att det kanske blir lite kakor och glass och godis om hon har tur när vi kommer dit. Det va ju bara för att hon skulle somna snällt och vakna glad. Och det gjorde hon.
Men nu vill hon alltså ' Åka morfar .
Hon kan nog leka med vagnen ett tag till, för jag försöker nämligen föra över musik till telefonen, vilket var mer avancerat än vad jag hade räknat med. Jag gör ett nytt försök, sen är jag förmodligen så less på skiten att jag slänger ut datan genom fönstret.

Neee, om jag får till musiken så ska jag se ifall min kära mor vill passa Saga ett par minuter så jag kan röra lite på fläsket. Kan hon det blir det bara en liiiiiten runda, tror inte att jag har så mycket att ge idag. Men agda måste ju röra på sej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0