Feeest!

Man måste passa på att njuta av det fina underbara vädret som har kommit, så ikväll far jag och Carro iväg och avnjuter någon öl på kvarna. Eller skrev jag åker? Carro har fått för sej att vi ska cykla dit. Jag kan inte cykla. Speciellt inte i högklackade skor och kjol.
Saga befinner sej i trygga händer hos en god vän till mej. Hon har det bra, min lilla Saga.
Sen kanske vi åker på semester i två veckor, det skulle inte va illa. Saga vill väldigt gärna.

Har även varit och jobbat i brunflo en sväng. utan någon vetskap om hur nånting funkar där. Jag tycker om utmaningar. Inte för att det egentligen är så mycket annorlunda än vad jag gjort dom senaste två åren, men endån. Man har ingen tid att läsa på om nån, och äre nånting med nån så säger dom man jobbar med ' Hon är lite speciell '. Men det är bra, för då bildar man sin egna uppfattning om folket, istället för någon annans åsikt.
Kan ju meddela att jag blitt utskrattad för att jag vikte ett par byxor fel. Jag förstörde pressvecken. Intressant. Men alla är vi barn i början.

Neeeej, nu blire lite dricka och sen kvarna. Faaan va skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0