Huuuh!

Det är 9 plusgrader kallt ute, regnet står som spön i backen och jag väntar på att någon ska komma och hämta Saga så att jag kan ta mej en löparrunda. Agda följer mej med, så blir det jobbigt eller för tungt att springa i alla vattenpölar så rider jag hem i hennes monsterpäls istället.

Saga ska åka till sin mormor. Hon och My ska leka.My tyckte att dom skulle träna, men mormor va inte så sugen på det. Hon är rädd för att dom ska göra illa sej. Men det gör dom väl endock inte, dom är duktiga tjejer. Saga vill att My ska kamma håret på henne, vi får väl se. Man får aldrig kamma Sagas hår så vi får väl hoppas på att  My gör det bra då.

Vi får se om det blir nå zoo idag. Det va så himla regnigt ute, och kallt. Kankse inte världens roligaste väder för att gå å kolla på djuren på. Undra om dom ens håller sej framme så man får kika på dom. Kanske blir djungelhuset istället, men det va sååå jobbigt att springa upp å ner å hit å dit. Dessutom tappade jag ju bort Saga senast :p

Nee, dags att byta om, dom kanske kommer snart. Eller nej, jag har inte så stora förväntningar på att dom kommer innan tio, eftersom vi kom överens runt halv 9 nångång.  Så lite sömsmån måste man ju räkna med.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fick ju kamma hennes hår när hon fyllde år och du va på affären.:)

2009-06-17 @ 14:39:51
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0