Jag lever!

yes, I'm alive. Ni där ute som började oroa er för att jag gått å kolavippa kan jag tala om att jag lever i allra högsta grad.
Har lite smått panik tills skolan är slut om 14 dagar.
Marie talade nämligen om att projektarbetet ska redovisas på måndag. Jag fattade ingenting, jag har dragit på det där ganska länge, och jag trodde helt ärligt att det va nästa måndag. Så nu kan man säga att det brinner i knutarna. Annars ska det väl inte va så jättestora problem att hinna klart med dom andra uppgifterna. Jävla projektarbete!!!

Fan va skoj det är att ut å springa på morgonen. Det är som mycket härligare då. I måndags lämnade jag fiserumpan på dagis och ut å kuta i hällregnet i brunflo, alla tiders! Imorse fick hon spendera lite tid hos sin mormor och Palle och jag tog med mej Agda och sprang blindtarmen. Lite störigt vare att hon va tvungen att skita en gång, å pissa två gånger, men jag sprang den snabbare än vad jag brukar göra endån. Nu ska här pressas tider!


Kommentarer
Postat av: Kenny

jasså... varför nån vecka? åka bort eller.....

2009-06-10 @ 13:49:37
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0