Låna mej en bil.

Det vart inget bilköp idag. Jag va hungrig och åkte hem å stekte pannkakor istället. Vi tänkte att det kunde va gott med grädde till pannkakorna, jaa så gott med grädde å sylt att vi vräkte i oss 3 dl grädde, en korv med sylt och en pannkaka ungefär. Det är farligt med grädde och sylt, fan va gott det är att blanda, yummie.

Saga va söt när jag hämtade henne på dagis. Hon va längst bort och gjorde ungefär 50 meter på tio sekunder, samtidigt som hon ropade MAMMA!!!! MAMMA!!!! MAMMA!!! Slå det ni om ni kan.
Men mindre söt va hon inatt när hon drömde en marddröm och ville sova hos mej. Det är ju jättesött att ha na i sängen, men den är för liten för att både hon och jag ska kunna ligga å sova i den. Det resulterade iaf i att saga sov och jag försökte sova.

Nu har jag kokat ihop nått i loggboken, och svaren på mina jävligt intressanta frågor har fått ett svar. Ja nu jäklar är allting gjort, förutom datan. Shiiiit.

Förresten, om nån ska in till stan imorrn, hojta till! Eller om nån vill låna ut en bil, hojta till. Måste verkligen in på skolan imorrn och lämna in loggboken, annars får jag icke godkänt och det vore ju trist.

Nu ska jag lägga mej i soffan framför tv:n och vänta på att jag somnar. Lär inte dröja alltför länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0