Tattuering

Ajaj, idag tattuerade jag mej.Det gjorde ont. Fast inte lika ont som det gjode på foten. Tror inget slår den smärtan, men det gjorde likförbannat ont. Men efter ett tag så vare faktiskt inte själva tattueringen i sej som gjorde ont, utan mitt andra ben som va tvungen att dingla fritt nerför stolen. Det vart väl stopp i flödet. Jaja, förut har jag för mej när jag bokade tiden att den skulle kosta mellan 1500-2000:- men den kostade bara 1300:- så man kan ju säga att jag tjänade 700;- Just därför unnade jag mej två par nya skor.Hmm, jävligt dumma resonemang jag kör med, men det funkar ju :)
Linda va med, och vi käkade på kina också. Det va länge sen för båda två så vi passade som på när viendån hade vägarna förbi.
Och eftersom vi tänkte att vi va tvungen att käka middag också så vart den på MCdonalds.

Fan, jag råkade förstöra min bil i ren aggression. Saga driver mej snart till en hjärtinfarkt om hon inte slutar smiter och allt galenskap alltså. Så när hon för 562 gånger idag smet iväg så vart jag tokig. Satte mej i bilen och Linda sprang iväg och hämta rymlingen. Jag hade parkerat framför ett staket som man inte såg eftersom jag stod ganska nära. Så när alla är på plats i bilen så ska jag backa ut från parkeringen. Då stannar bilen och jag blir ännu mer sur på allt, så då får jag nog och tänker köra framåt rätt över gräsmattan istället.
Kan ju tala om att det vart ett misslyckat försök. För där vare nämligen ett staket. Och nått gick åt pipsvängen när jag körde in i det. För nu låter det nått dumt ljud ifrån bilen, som att nått skrapar i när jag svänger. Dumma staket.

Jaja, kanske bäst man går å lägger sej om man ska orka en dag till...

Kommentarer
Postat av: chrillemix

Ojojoj,och du ska köra följebil idag!!!Akta måldomartornet!!!

2009-06-05 @ 15:31:58
Postat av: Kenny

Tror du må uppsöka anger management ibland ;P

2009-06-06 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0