Upprättelse!

Känner att jag mäste göra en liten upprättelse angående mitt förra inlägg. Där skrev jag att jag inte trodde att nån skulle komma innan tio och hämta Saga.. men så fort jag hade sänt iväg inlägget så ringde det på phonen och Palle talade om att han kommer snart. Och för att göra det hela rätt, så hade jag ju pratat med mor 5 minuter i halv nio och fått veta att ingen kommer till halv nio eftersom My fortfarande sov.
Sååådär ja, kanske kunde blitt sura miner annars, vem vet:o

Nu är Kenny ute och leker med Fisen. Jag är sur på han. Först skulle vi egentligen åka på Zoo, men det ville han inte när det va så styggt väder ute. Tyckte jag att vi kunde åka på djungelhuset men nejnej, han vägrar. Han ville leka på gården med Saga, men han ska promt springa in en gång var tionde minut och störa mej. HÅLL ER UTE om ni ska leka, tack.

Jaja, pratade med min fader. Han trodde att det skulle bli för dyrt att laga bilen, och det skulle den inte va värd. Så nu har han letat reda på en ny kärra. En audi. Den ser ok ut, men jag tycker inte om en sån rumpa som denna har. Den är avlång där bak, typ som mammas bil, och det är fult, Men man ska väl inte va kräsen i dessa svåra tiden. Jag måste ju ha en bil innan måndag, så jag kanske tar den. Ska höra mej för med mamma vad hon tror om ekipaget.

Kommentarer
Postat av: Palle

Jodu Palle och tider kan man lita på;)

2009-06-13 @ 14:53:35
URL: http://www.palleblogg.blogspot.com
Postat av: kenny

Det var saga som ville in å ut hela tiden.. hämta de å lämna de.. ja jag tror du själv inte ville gå på zoo nu, bättre å roligare då det e finväder, nästa helg blir bra =)

sudda bort din sura min nu ;p

2009-06-13 @ 14:55:13
URL: http://radstromk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0