Finvädret

Det va mej ett jävla skitväder idag då. Ännu värre än igår. Och det här ska va mitten på Juni, bättre väder tack. Så idag har jag och Saga ägnat dagen åt nån maskin tvätt och lite köksstädning.
Vi var iväg en sväng bort till mor också och lämnade av vinterdäcken. Saga verkar rätt nöjd med att vara inne, för hon tjatar inte om att gå ut. Hon vart väl mätt på att va ute då hoppas jag, för jag är inte intresserad av att gå ut idag.
Senare ska vi iväg på middag. Det bjuds kyckling. Det kan bli gott. Men först ska saga tydligen ha en macka.

Är lite facinerad över att Saga springer iväg och kissar å bajsar på pottan själv. Så hör man efter hon satt sej där, ' Saga måste kissa '. Sötunge. Inte många gånger hon har misslyckats i helgen, en eller två eller tre.Och förut idag vare för att Lillebror skrämde livet ur na:p Det är min duktiga tjej det. thihi.

Ikväll måste jag ju gå igenom min text på projektarbetet som ska redovisas imorgon. Därför måste Saga gå å lägga sej 18.00 så jag hinner med detta bestyr. Jeeehuda mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0