Världens finaste barn jag har!

Ojoj, vilka dagar det har varit dom här senaste dagarna. Värmen är helt otrolig, solen skiner och spring i sagas ben :) hon är härlig min lilla fis :) Och hur duktig som hellst är hon att säga till och gå på pottan, jag tror hon bara misslyckats en gång på länge nu :) Hehe, och det va på Carros gräsmatta, å det va inte kiss ;) tror faktiskt inte Saga visste att hon skulle bajsa, eller så gick det så fort så hon inte hann med :p

Iaf, lördagen va vi iväg på kvarna. hade hur skoj som hellst, synd bara att man kom så sent å dom stängde så tidigt. Men sen bar det iväg på efterfest. Och sen en till. Inte illa. Söndagen spenderades hos carro och barnen. Jag mådde bra. Carro ville dö. Så går det när man inte kan behärska sej när spriten flödar :D haha, nejdå, kan va för att jag är jätteduktig på att dricka vatten nuförtiden. Hade ju en sjuhelsike bakfylla midsommardagen, och den vill jag aldrig mer uppleva. Så det så. ´

Imorrn ska jag och Saga göra nått väääääldigt vääääldigt roligt eftersom hon va världens snällaste bebis på bingon idag. Trodde ju aldrig att hon skulle va så snäll och go som hon va, lite spring i benen och pratande hade jag räknat med, ni vet sådär barn gör när man råks på å bli upptagen nån gång. Just precis så trodde jag hon skulle bli, men inte. Vi sprang kapplöpning strax innan väntbingon och det visade sej ge resultat. Under väntbingon låg hon i vagnen och sa efter alla nummer som dom sa, helt för sej själv. Men kanske under andra bingon vart hon en klubbad säl. Och sov rakt igenom och nu sover hon igen, efter kisspaus innan sängen. Den va inte särskilt populär, men ack så nödvändig.

Justjust, bäst att skriva att jag har världens finaste lilla tjej. Hon är så klok och smart å söt och bäst å rar å go. Ja, man kan fortsätta i all oändlighet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0