Vinst!! :)

Idag vart den ÄNTLIGEN vinst för Alexander. Jag visste det, jag bara visste att idag skulle det bli vinst. Se bara vad hästen kan när han står på benen. Eftersom jag visste att han skulle vinna idag, tog jag även och spelade en slant. Synd bara att oddset inte är så megahögt när han är favorittippad, men en 2.36 vart det iaf, så man får va nöjd. Bara att han vann va ju bra, då vet vi ju att han kan stå på benen. Grattis till Betsy å Paul.
Även Braten lyckades ju göra bra ifrån sej på banan,och klarade premieloppet. Mamma sover nog inte mycket inatt skulle jag tro...
16 juni är en jäkligt bra dag, då vann även världens finaste häst sin första och enda seger för fyra år sedan. Tand Tuva. Den hästen, en sån skull ni ha'd. Hon va fin må jag säga.

Neee, passar på att säga grattis till mej själv innan klockan slår tolv. Jag fyller ju faktiskt år idag jag med.
Imorse hade jag glömt bort att jag fyllde år. Hade fått ett grattis sms och jag fattade ingenting. Trodde de va ett drygsms och trodde han mena typ ' grattis att du svarade på smset', Men så efter ett bra tag så slog det mej att jag fyllde år. Undra om det är förnekelese över att bli gammal?

Kommentarer
Postat av: Palle

Nä det bara är så (åldern)

2009-06-17 @ 00:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0