1662:-

ville dom ha av mej för den förbannade rutan. Jag tänker glatt betala. Man ska aldrig va snål, det kunde ju lika gärna ha kostat flera tusen, lixom. På onsdag skall den in till doktorn, och sen så hoppas jag på en ombesiktningstid på torsdag. Yes!.

Hade en tid hos ögonläkaren idag också. Jag kände helt enkelt inte för att gå, för sånt får mej på dåligt humör. Jag orkar inte va på dåligt humör längre, så min 'magsjuka' fick mej att stanna på skolan. Dessutom skulle jag ju inte kunna köra bil efter det där, och sånt pallar jag inte.

Nu ska jag träna jättehårt. Mina muskler behöver tuktas litegrann efter en stillasittande dag i skolan. Fast så jobbigt kommer det inte att bli, det känner jag på mej.
Synd bara att Sagas vagn har en däckskada, irriterande när man kommer på dagis och däcket är helt fucked up. Hade som tänkt att tage mej en långpromenad imorrn då jag är ledig. Härligt!!

Nepp, träning, kvällsfika och sänggående.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0