6 dagar kvar

till den tolfte. Faaaan! Fast det är ju endå 6 dagar dit, vad som hellst kan hända. Inte konstigt man är sur och grinig för jämnan. När allt inte riktigt nån gång går som det ska. Det är hela tiden massa omvägar och tjoffs emellan en okomplicerad vardag,

På måndag blire en liten löparrunda. Jag blir fet och stor av att träna mina muskler. Så nu satsar jag på kondition och långa muskler. Haha, cpChatrine. När jag börjar få lite muskler på benen för en gångs skull, blir jag inte nöjd, då blir dom för stora. Undra om jag nånsin kommer bli nöjd?
Jag kommer nog va som nöjdast när jag är i 40-årsåldern, 4barnsmorsa, degmage och en vikt på 90 kg. Förmodligen.

På måndag ska jag naturligtvis jobba på travet också. Lite skoj blire iaf eftersom Järsöfaks kommer att slå ett nytt rekord då, och det kan man ju aldrig missa. Eller det finns inget som talar emot att han inte tänker vinna då, så jag är helt säker på att han vinner. En sån häst skull man ha`d.

6 dagar...huuh, snart bara 5. jaja....

Kommentarer
Postat av: Palle

Inte nöjd bara frustrerad och uppgiven!

2009-03-07 @ 06:17:36
URL: http://palleblogg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0