Anonym igen...

Nu äre mitt i natta. Jag ska alldeles strax sova. Men jag tog mej en liten power nap under filmen så jag känner mej stärkt av den ett tag till.

Idag va ju Linda och Johan här. Lyransgården brann ner idag, så vi gjorde som många andra nyfikna fåkerbor som har lite att göra, vi åkte dit å kikade. Väntade på att väggen skulle rasa, och sen åkte vi hem och bakade. Negerbollar vart det. Jag och Linda vart hurtiga och tränade. Vi är duktiga. Sen kom vi på att vi skulle ha matlagningsgrädde till middagen, så vi tog en promenad ner på bua. Middagen bestod av kassler, ungsgrillade wokgrönsaker, och spaghetti. Det gick ner i magen.
Sen har vi haft en tv-tittarkväll. Den rätte för Rosing. Haha, det sägs inte så mycket roligt i programet, men ibland ärom så jävla pinsama...hahah! Trodde förståss att Hugo skulle få hångla lite ikväll, men icke. Desperate Housewifes, gice me more! Christine, Lindas favorit. Sen hade jag fått filmen hemskickad till mamma av nån stupid anledning, så Johan for iväg och hämtade den där, så vi kikade på den också. Patrik 1.5. Jag lyckades somna, men den va säkert jättebra.

Anonym: Vad är sepe?

Får se om man kliver upp imorrn och gar ivåg och simmar en sväng med Linda. Känns inte som så nu, men man vet ju aldrig. Har ju ingen skola imorrn, så vi får se.


Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-03-12 @ 17:14:22
URL: http://s
Postat av: Sandra

Jag va oxå med bara så ni vet alla chatrines läsare jag kom lite på slutet av Dh.:)

2009-03-12 @ 17:15:04
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0