Earth Hour

Ikväll blire fest. Jag har köpt en flaska renat och öl. Jag ska bli odräglig och full. Det är min målsättning för kvällen. Det llir dans på bygdegården. Jag har inte valt vilka skor jag ska ha på mej ikväll. Jag vill ha tre par skor på mej, men det går ju inte, har ju bara ett par fötter, Måste fundera ett tag till.
Som flera miljoner andra människor på jorden idag kommer vi att släcka ner, tända ljus och ha livemusik. Gitarr å sång framförs av Tony.
Måste påminna Anita om att ha ljus på toan den timmen också, lätt hänt att man tänder lampan det första man gär när man går på huset!

Måste komma ihåg att äta massa mat på jobbet sen också, så jag inte blir för full för fort. Det är dumt, jag vill ju gärna va vaken ett tag när det är livemusik :)

Neee, ska sticka iväg om ett tag, så bäst man gör sej iordning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag heter chatrine och jag är en fjortis!

2009-03-28 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0