En hel dag

med mina tjejor! Hääärligt! Åkte iväg runt halv tolv, in i odensala och klippte mej. Jävligt nice. Frågan är ju bara hur i helvete man ska kunna föna å kruxa å få till håret på samma sätt som idag? Jag har ju inte ens en fungerande hårtork eftersom den bara small till, poff! Trasig. Hmm.. Jaja, sen iväg på bilprovningen. Hahha... han ber mej sätta på lyset efter jag slagit av bilen. Jag sätter på lyset. Haha! Han säger att det inte är ett enda rätt på det där lyset. Jag fattar ingenting, det sitter ju för sjutton där så nått rätt måste det väl va!? Frågar ifall det aldrig är nån som blinkar åt mej för jag borde ju blända nån..Nope, aldrig. Men KungChatrine råkade visst sätta på hellyset såklart. Jag säger att alla säger att ni skulle fixa det, han blir butter och säger att får inte plats med sina feta fingrar där emellan. Du har inget val, gubbe. FIXA! Han va snäll och fixade det, eller så sket han i att fixa det och bara skrev i att det var justerat.

Åkte iväg på stan en snabbis. Linda skulle köpa kläder. Det gjorde hon. Jag med. Ett linne som sandra sa att jag fick större tuttar i, och då kan man inte låta bli att köpa det. hihi. Iväg på skolan och fixade psykiatrin, det gick bra, fan va bäst jag är!
Käkade på MAX, saga vart lycklig. Glassen kan ha varit det godaste hon har ätit idag:) Men fan va hon har börjat äta igen, det är bra. Förut petade hon bara i maten. Hämtade upp Bettina och for på badet.
Jag och Sandra skulle som sagt gymma :

Ni vet, hur taggad som hellst, tänkte att det här bli skitskoj. Det är en speciell känsla när man kliver in på ett gym första gången på typ hundra år. Tanken har ju aldrig slagit en att det kan finnas andra folk som tränar. Eller när man tänker ' hoppas att det inte är så mycket folk' , att det kanske på sin höjd inte är mer än en där.  
Men när det är ett pojkgäng där inne som vet precis vart allt är, stönar som dårar då dom tar i, då backar man. Man låter dom ha sina grejor ifred, och själv ställer man sej på en tråkig konditionsmaskin.
Det är alltid så första gången, men sen efter ett par gånger börjar man känna sej kaxigare, och man jobbar sej mer och mer in i lokalerna. Nästa gång kanske vi tom kommer förbi konditionsmaskinerna, man vet aldrig.
Men nästa gång får fisen stanna hemma, hon va inte sugen som vi att träna.
Eftersom jag är så hurtig fortsatte träna när jag kom hem, som sagt, där borta vart det inte många muskler som arbetade.

Saga somnade som en klubbad säl i bilen på väg hem. Hon sov när jag bar in henne, öppnade inte upp ögonen en enda gång, sov när jag klädde av na, bytte blöja. Gjorde iordning en flaska välling. Hehe, va tvungen att väcka na för jag hade inte hjärta att låta henne somna utan välling i magen. Det är som att jag skulle få sova utan mitt kvällsfika. Det går inte.

Nu tackar jag för en trevlig dag med tre fina tjejor! :)

Kommentarer
Postat av: Kenny

sv.. ja men det e ju mupp telias mobila fuckband som gör det.. inte mitt fel :P

2009-03-19 @ 21:51:28
URL: http://radstromk.blogg.se/
Postat av: Kenny

sv. Självklart vill jag synas, å det gör jag ju ;) men nu vare så att felia var dom som gjorde fel :P

2009-03-20 @ 13:59:38
URL: http://radstromk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tackar och bockar själv och nästa gång ska vi längre in i lokalen.:)Det där va ju inte värt 40kr iaf.

2009-03-20 @ 23:58:20
URL: http://sqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0